مجموعه آزمایشگاهی آنتن

مجموعه آزمایشگاهی آنتن، در حوزه آموزشی، جهت تجهیز آزمایشگاه آنتن و مایکروویو دانشگاه ها و در حوزه پژوهشی، جهت اندازه گیری متغیرهای تست عملی و ارزیابی آنتن ها و مولدهای سیگنال مایکروویو مورد طراحی در پروژه های دانشگاهی و صنعتی، کاربرد دارد.

همچنین به عنوان یک مشخصه متمایزکننده، در این مجموعه تلاش شده است اصول طراحی آنتن با استفاده از نرم افزارهای تخصصی این حوزه آموزش داده شود.

جهت دستیابی به اهداف آموزشی مورد نظر، بیش از 35 آزمایش در شش دسته کلی آنتن های: (1) دایپل؛ (2) یاگی-یودا؛ (3) روزنه ای؛ (4) آرایه ای؛ (5) هلیکال؛ و (6) مایکرواستریپ، طراحی گردیده است. در این آزمایش ها تلاش شده است مفاهیم مختلف حوزه آنتن بررسی گردد (جهت مشاهده لیست کامل آزمایش ها و مفاهیم آموزشی مورد نظر آنها، اینجا را کلیک کنید).

جهت آشنایی با نحوه کارکرد مجموعه آزمایشگاهی آنتن و مشاهده نمونه ای از آزمایش های تدوین یافته برای این مجموعه، اینجا را کلیک کنید.

مزایا

مجموعه ای کامل بدون نیاز به افزودن حتی یک پیچ؛
رسم میدان دور آنتن در فضای محدود (حدود ۳ متر)؛
یادگیری از طریق طراحی؛
نصب در محل به همراه آموزش؛
یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش؛
قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی

ویژگی ها

پایه چرخان با کنترل رایانه ای؛
نوسان ساز با فرکانس و توان قابل تنظیم؛
مجموعه های ماژولار آنتن؛
رسم بلادرنگ الگوی آنتن در رایانه؛
حذف انعکاس امواج با استفاده از جذب کننده های امواج

مدل ها

مجموعه آزمایشگاهی آنتن در سه مدل عرضه می گردد:

– مدل 101: این مدل دارای تمام تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای کاربردهای آموزشی و پژوهشی مورد نظر برای یک گروه آموزشی/پژوهشی می باشد.
– مدل 201: این مدل، با افزایش تعداد قطعات در مدل 101، با این هدف طراحی شده است که امکان استفادۀ همزمان دو گروه مجزا از مجموعه آزمایشگاهی آنتن با هزینه ای کمتر از خریداری دو مجموعۀ کامل از مدل 101، فراهم گردد.
– مدل 001: این مدل، به عنوان پشتیبان مجموعه های مشتریان فعلی مدل های 101 و 201 و همچنین دارندگان نمونه های مشابه خارجی تعریف شده است. این مدل تنها شامل ادوات و تجهیزات اصلی جهت انجام آزمایش با انواع آنتن ها و موجبرهای استاندارد در باند ایکس می باشد و فاقد ادوات موجبری و آنتن های مدل های 101 و 201 است.

 

جهت مشاهدۀ اطلاعات مقایسه ای قطعات موجود در مدل های قابل عرضۀ مجموعه آزمایشگاهی آنتن، اینجا کلیک بفرمائید.

مشتریان
مشتریان مجموعۀ آزمایشگاهی آنتن:
نقل قول ها
ضمانت و خدمات پس از فروش

شرکت راژان پرتو پارس، نسبت به ضمانت مجموعۀ آزمایشگاهی آنتن به مدت یک سال و همچنین ارائۀ خدمات پس از فروش این محصول به مدت ده سال از تاریخ تحویل، متعهد می گردد.

جهت اطلاع از شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش، اینجا کلیک بفرمائید.

مقایسه با مجموعه های مشابه

مقایسۀ عملکرد مجموعۀ آزمایشگاهی آنتن شرکت راژان پرتو پارس و شرکت لیبولد آلمان برای دو نمونه آنتن شیپوری و هلیکال و در شرایط مشابه، در شکل زیر مشاهده می شود.

جهت مشاهده اطلاعات کامل تر مقایسه مجموعه آزمایشگاهی آنتن شرکت راژان پرتو پارس با مجموعه های مشابه خارجی، اینجا کلیک بفرمائید.